Opći uvjeti putovanja

OPĆI UVJETI I UPUTE ZA TURISTIČKE ARANŽMANE Mondo travel d.o.o.

  1. SADRŽAJ ARANŽMANA
    Organizator putovanja Mondo travel d.o.o. (u daljnjem
    tekstu Agencija ) jamči provedbu programa prema planu i
    programu aranžmana koji on organizira i koji ste primili. Sadržaj
    aranžmana organizator će ostvariti u potpunosti osim
    u slučaju izuzetnih okolnosti (rat, nemiri, štrajkovi, terorističke
    akcije, sanitarni poremećaji, elementarne nepogode,
    intervencije nadležnih vlasti i sl.)
  2. PRIJAVE I UGOVARANJA
    Prilikom prijave putnik uplaćuje 30% cijene aranžmana
    (po osobi) osim ako u programu nije drukčije dogovoreno.
    Razlika do pune cijene aranžmana uplaćuje se najkasnije
    21 dan prije početka putovanja osim ako u programu nije
    drukčije navedeno. U slučaju obročnog plaćanja do 21 dan
    prije početka putovanja osigurava se dokumentacija za
    nespornu naplatu ukupne cijene do ugovorenog roka plaćanja.
    Ukoliko putnik ne navede točne podatke, odgovoran
    je za sve troškove, odnosno posljedice nastale iz krivih
    podataka. Također eventualnu promjenu imena putnika ili
    datuma putovanja, putnik plaća prema važećim cjenicima
    usluga i pravilima kompanija.
    3.OBVEZE AGENCIJE
    Agencija je dužna brinuti se o izvršenju usluga, kao i o izboru
    davatelja usluga, pažnjom dobrog gospodarstvenika te
    skrbiti o pravima i interesima putnika sukladno dobrim običajima
    u turizmu. Agencija će sve navedene obveze iz svojih
    programa izvesti u potpunosti i na opisani način, osim
    u slučaju “više” sile ( rat, nemiri, štrajkovi, terorističke akcije,
    elementarne nepogode… ). Ako bude moguće agencija će
    u takvim slučajevima ponuditi zamjensko rješenje. Agencija
    nije dužna pružati usluge van ovih Uvjeta. Agencija ne
    odgovara za eventualne pogreške u tisku.
    4.OBVEZE PUTNIKA
    Putnik je dužan podmiriti troškove aranžmana u skladu s
    ovim uvjetima. Putnik je dužan posjedovati valjane putne
    isprave, poštivati carinske i devizne propise države u kojoj
    je odredište, te država kroz koje tranzitno prolazi. U slučaju
    nemogućnosti nastavka putovanja, zbog kršenja propisa
    od strane putnika, sve nastale troškove snosi sam prekršitelj.
    Po dolasku na odredište putnik je dužan davatelju usluga
    predati dokument o plaćenoj usluzi-hotelsku uputnicu
    ( voucher).
    Putnik sam odgovara za štetu koju prouzroči, a posebno za
    štetu koja je nastala kao posljedica nepoštivanja Ugovora i
    ovih općih uvjeta. Štetu koju je prouzročio, putnik će snositi
    odmah na recepciji hotela i na drugom mjestu određenom
    od fizičke ili pravne osobe kojoj je štetu nanio. Putnik
    osobne podatke daje dobrovoljno. Osobni podaci putnika
    potrebni su u procesu realizacije tražene usluge. Isti će se
    koristiti i za daljnju međusobnu komunikaciju. Osobni podaci
    putnika čuvati će se u bazi podataka, sukladno odluci
    Uprave o načinu prikupljanja, obrade i čuvanja osobnih podataka.
    Sukladno zakonu države u koju se putuje, putnik
    je dužan platiti odgovarajuću boravišnu pristojbu, a o visini
    iste biti će izvješteni prije putovanja. Troškove eventualnog
    gubitka ili krađe osobnih dokumenata tijekom putovanja
    snosi putnik koji je dužan brinuti o svojim dokumentima.
    Voditelj putovanja može asistirati, no program se mora neometano
    odraditi.
    5.SADRŽAJ I CIJENA ARANŽMANA
    Cijena aranžmana (ukoliko na programu putovanja nije
    drugačije navedeno) u pravilu uključuje: usluge prijevoza,
    hotelske i ugostiteljske usluge i organizaciju putovanja.
    Ukoliko je navedeno u programu putovanja, cijena može
    sadržavati i putničke pristojbe zračnih luka te troškove
    stručnog i mjesnog vođenja. Cijena aranžmana ne uključuje
    (osim ako nije drugačije dogovoreno): fakultativne (neobavezne)
    izlete i posjete, moguće troškove pribavljanja i
    izdavanja viza, ulaznice za objekte koji se posjećuju.
    Sve vrste posebnih usluga (jednokrevetna soba, posebna
    prehrana i sl.) putnik sam plaća i dužan ih je naglasiti prilikom
    prijave putovanja.
    Cijene aranžmana objavljene su u kunama, a izračunate su
    prema cijenama usluga u referentnim valutama po prodajnom
    tečaju poslovne banke organizatora putovanja
    na određeni dan. Agencija može, najkasnije 20 dana prije
    početka putovanja, zahtijevati povećanje ugovorene cijene
    ako je nakon sklapanja ugovora došlo do promjene valutnih
    tečajeva ili do promjene u tarifama prijevoznika ili hotelijera,
    uključujući povećanje troškova goriva ili povećanje
    pristojbi i to isključivo u pismenom obliku. Putnik se obvezuje
    prihvatiti povećanje ugovorene cijene do 8%. Ukoliko
    dođe do povećanja ugovorene cijene u iznosu većem od
    8% putnik ima pravo odustati od aranžmana, s tim da je
    to dužan pismenim putem priopćiti Agenciji u roku od 2
    dana od primljene obavijesti. Ako putnik svoj odustanak ne
    dostavi Agenciji u pismenom obliku i u navedenom roku,
    smatra se da je suglasan s promjenom cijene. U slučaju avio
    karata, zrakoplovne pristojbe podložne su promjeni istih
    do dana izdavanja avio karte. U slučaju promjene istih do
    dana izdavanja avio karte. U slučaju porasta zrakoplovnih
    pristojba, putnik je dužan snositi trošak razlike u cijeni.
  3. LAST MINUTE / FIRST MINUTE AKCIJE / POSEBNE PONUDE
    U slučaju slabe prodaje aranžmana, Agencija zadržava pravo
    spuštanja cijene te primijeniti posebne marketinške akcije
    u svrhu lakše prodaje aranžmana. Putnici koji su uplatili
    aranžman po punoj cijeni nemaju pravo na povrat razlike
    cijene aranžmana.
  4. KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA
    Ponuđeni smještajni kapaciteti unutar programa opisani
    su prema službenoj kategorizaciji dotične zemlje važećoj u
    trenutku izdavanja programa. Prehrana, komfor kao i druge
    usluge u ponudi hotela/apartmana pod nadzorom su
    mjesnih turističkih uprava, a standardi smještaja i usluga su
    različiti i nisu usporedivi.
    Agencija ne preuzima odgovornost za usmenu ili pismenu
    informaciju koja nije u skladu s opisom usluga i objekata
    u objavljenim programima, a koja je dobivena od strane
    treće osobe. Ako putnik koristi trokrevetnu ili višerevetnu
    sobu u hotelu, hotelijer najčešće daje dvokrevetnu sobu s
    pomoćnim ležajem. Kvaliteta pomoćnog(dodatnog) ležaja
    u potpunosti ovisi o hotelu. Agencija ni u kom slučaju ne
    snosi odgovornost po bilo kojem pitanju kvalitete pomoćnog
    ležaja, te eventualno nezadovoljstvo putnika proizašlo
    iz ovih razloga, ne može biti predmetom prigovora.
  5. SMJEŠTAJ U SOBE/APARTMANE
    Raspored sobe/apartmana određuje recepcija u mjestu
    boravka Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu/apartman
    posebnih oblika, prihvatit će bilo koju službeno registriranu
    smještajnu jedinicu za izdavanje u pojedinom
    objektu opisanom u katalogu i cjeniku. Ukoliko je moguće,
    organizator će pokušati putnikov dodatni zahtjev ispuniti (
    komfor, orijentacija sobe, kat i sl.), ali ne može jamčiti ispunjenje
    takvog zahtjeva.
    Smještaj u sobi najčešće nije moguć prije 14 sati na dan početka
    korištenja usluge, a isti se najčešće moraju napustiti
    do 10 sati na dan završetka korištenja usluga. Dolaske iza
    20 sati nužno je najaviti unaprijed, osim ako nije drugačije
    naznačeno. Boravak kućnih ljubimaca dozvoljen je u pojedinačnim
    slučajevima uz obaveznu doplatu.
    9.PUTNIKOV OTKAZ PUTOVANJA
    Putnik ima pravo na otkaz putovanja prije početka putovanja
    no to svakako se mora napraviti u pismenom obliku.
    Agencija u tom slučaju ima pravo na naknadu troškova
    zbog otkazanog putovanja, a visina troškova određuje se
    prema danu putnikova otkazivanja i vrsti putovanja. Ako
    putnik koji otkaže putovanje nađe novog korisnika iste
    rezervacije, a koji ispunjava sve predviđene uvjete Agencija
    zaračunava samo troškove uzrokovane zamjenom. U
    slučaju da putnik otkaže ili skrati putovanje zbog vremenskih
    uvjeta, Agencija će primijeniti dolje navedenu skalu, a
    naknadne reklamacije neće uvažiti. Kada su stvarno nastali
    troškovi veći od onih u navedenoj ljestvici, organizator putovanja
    zadržava pravo naplate stvarno nastalih troškova.
    Zbog svega navedenog Agencija predlaže uplatu putnog
    osiguranja. Ukoliko putnik otkaže uplaćeni aranžman,
    Agencija od ukupne cijene aranžmana zadržava:
    EUROPSKA PUTOVANJA, ODMORI, SKIJANJE
  • za otkaz do 30 dana prije polaska , organizator naplaćuje
    30% cijene aranžmana, a mininimalno 100 kn
  • za otkaz 29 do 16 dana prije putovanja -40%
  • za otkaz 15 do 9 dana prije putovanja – 80%
  • za otkaz 8 do 0 dana prije putovanja – 100%
    DALEKA PUTOVANJA, TEČAJEVI STRANIH JEZIKA
  • za otkaz do 30 dana prije polaska , organizator naplaćuje
    25% cijene aranžmana, a mininimalno 100 kn
  • za otkaz 29 do 15 dana prije putovanja -80%
  • za otkaz 14 do 0 dana prije putovanja – 100%
    KRSTARENJA
    a) ZA INDIVIDUALNE POLASKE
  • Više od 60 dana prije polaska –fiksna naknada štete od
    335 kn
  • 60-46 dana prije polaska – 15% cijene aranžmana
  • 45-31 dan prije polaska – 40% cijene aranžmana
  • 30-16 dana prije polaska -80% cijene aranžmana
  • 15-0 dana prije polaska -100% cijene aranžmana
    Za „ NO SHOW „ i za nepotpune / nevažeće putne isprave –
    100% cijene aranžmana
    b) GRUPNI POLASCI
    120-91 dan prije polaska – 5% cijene aranžamana
    90-76 dan prije polaska – 15% cijene aranžamana
    75-56 dan prije polaska – 25% cijene aranžamana
    55-41 dan prije polaska – 50% cijene aranžamana
    40-31 dan prije polaska – 75% cijene aranžamana
    30-0 dana prije polaska – 100% cijene aranžamana
    Za „ NO SHOW „ i za nepotpune / nevažeće putne isprave –
    100% cijene aranžmana
    TRANSFERI
  • 120-91 dan prije polaska – 10% cijene aranžamana
  • 90-61 dan prije polaska – 20% cijene aranžamana
  • 60-45 dana prije polaska – 30% cijene aranžamana
  • 44-31 dan prije polaska – 50% cijene aranžamana
  • 30-21 dan prije polaska – 70% cijene aranžamana
  • 20-0 dana prije polaska – 100% cijene aranžamana
    Za „ NO SHOW „ i za nepotpune / nevažeće putne isprave
    – 100% cijene aranžmana
    Navedeni troškovi primjenjuju se i na promjene datuma
    polaska ili smještajnog objekta kao i na sve druge bitne
    promijene. Agencija zaračunava stvarne troškove zamjene
    ako putnik-nosilac ugovora otkaže putovanje, a nađe drugog
    korisnika iste rezervacije koji zadovoljava sve uvjete za
    korištenje navedenog aranžmana.
    PUTOVANJE NA NISKOTARIFNIM AVIO KOMPANIJAMA
    ( npr Easy Jet, Vueling, Volotea, Ryan Air… )
    Za putovanje na nekim niskotarifnim avio kompanijama,
    putnik je dužan do 15 dana prije termina putovanja dati
    točne podatke potrebne za izdavanje boarding karte: točno
    ime i prezime, datum rođenja, broj putovnice ili osobne
    karte ako je dovoljna za putovanje u određenu državu,
    datum do kada vrijedi putovnica/ osobna karta te nacionalnost.
    Za putnikov otkaz putovanja na niskotarifnoj avio
    kompaniji, putnik snosi trošak avio karte u cijelosti ili trošak
    promjene imena, prema uvjetima niskotarifnih aviokompanija.
    Trošak hotela i ostatka aranžmana obračunava se
    prema općim uvjetima za otkaz putnika za europska putovanja.
    AVIO KARTE I INDIVIDUALNA PUTOVANJA
    U slučaju putnikova otkaza avio karte, putnik snosi trošak
    otkazivanja avio karte koji je uglavnom 100%. Iz tog razloga
    predlažemo uplaćivanje police osiguranja od otkaza.
    Kod individualnih putovanja, ukoliko su izdani voucheri za
    smještaj i ostale usluge, troškovi otkaza ovise o uvjetima
    spomenutih dobavljača. Preporučamo uplatu police osiguranja
    od otkaza
  1. OSIGURANJE OD RIZIKA OTKAZA PUTOVANJA
    Sukladno Zakonu o pružanju usluga u turizmu, djelatnici
    agencije dužni su putniku ponuditi “paket” putnog osiguranja
    koji se sastoji od: zdravstvenog osiguranja za vrijeme
    boravka u inozemstvu, osiguranje od posljedica nesretnog
    slučaja, osiguranje prtljage, te osiguranje od otkaza putovanja.
    Ukoliko putnik prilikom prijave za putovanje pretpostavlja
    da bi zbog nepredviđenih okolnosti morao otkazati
    putovanje, a u cilju izbjegavanja troškova odustajanja predhodno
    navedenih, tada može uplatiti osiguranje od otkaza.
    Osiguranje od otkaza naplaćuje se prilikom sklapanja Ugovora
    te ga nije moguće uplatiti naknadno. Premija osiguranja
    izračunava se zavisno o vrijednosti putovanja, a prema
    cjeniku Osiguravajućeg društva. Nepredviđena okolnost je
    nastala ako postoji neki od sljedećih slučajeva: teška bolest
    ili smrtni slučaj: osiguranika – supružnika osiguranika, djeteta
    osiguranika, roditelja ili brata ili sestre osiguranika ili
    njegovog supružnika, usvojenika ili usvojitelja, elementarna
    nepogoda koja je proglašena od nadležnih vlasti, vojna
    služba. U slučaju otkazivanja aranžmana ne vraća se iznos
    uplaćene premije za osiguranje od otkaza. Također se pri
    otkazivanju aranžmana ne isplaćuje trošak nabavke viza,
    unatoč tome što putnik ima uplaćeno osiguranje od otkaza.
    U slučaju otkaza putovanja, putnik je dužan agenciji
    namiriti kompletnu cijenu putovanja sukladno uvjetima iz
    točke 7, a osiguravajuća kuća će putniku vratiti 90% uste
    gnutog iznosa. Polica osiguranja od otkaza mora se ugovoriti
    prilikom sklapanja Ugovora u putovanju, naknadno
    nije moguće sklopiti policu osiguranja od rizika putnikovog
    otkaza putovanja. Polica zdravstvenog osiguranja može se
    ugovoriti do dana polaska na putovanje.
    Ukoliko putnik nema plaćeno osiguranje od otkaza, a mora
    otkazati putovanje zbog navedenih nepredviđenih okolnosti,
    Agencija zadržava pravo isplate prema pravilima o
    putnikovu otkazu putovanja. Ostali uvjeti osiguranja nalaze
    se uz policu osiguranja. Cijene putovanja ne uključuju osiguranje
    od rizika nesretnog slučaja i bolesti na putovanju,
    osiguranje od oštećenja i gubitka prtljage kao i dragovoljno
    zdravstveno osiguranje. Potpisivanjem Ugovora o putovanju,
    čiji su sastavni dio i ovi uvjeti smatra se da su putnicima
    ponuđena i preporučena dodatna osiguranja navedena u
    prethodnom stavku. U slučaju da putnik zahtijeva navedena
    osiguranja, ona se mogu ugovoriti izravno kod jednoga
    od osiguravatelja ili kod agencije – posrednika.
  1. PRAVO ORGANIZATORA NA OTKAZ ILI PROMJENU
    PROGRAMA
    Ukoliko se ne prijavi dovoljan broj putnika, agencija zadržava
    pravo otkaza putovanja. Za putovanja duža od 6 dana
    – 20 dana prije početka putovanja, za putovanja 3-6 dana
    – 7 dana prije početka putovanja te za putovanja kraća od
    2 dana – 48 sati prije termina putovanja. Agencija je dužna
    putniku vratiti sav uplaćen iznos aranžmana. Najmanji broj
    putnika potreban za izvršenje pojedinog putovanja posebno
    je naznačen kod svakog programa / aranžmana. Ako
    nastupe izvanredne okolnosti koje se ne mogu predvidjeti,
    izbjeći ili ukloniti organizator putovanja ima pravo izmijeniti
    program. Smještaj koji je ugovoren može se zamijeniti
    samo sa smještajem u objektu iste ili više kategorije. Agencija
    zadržava pravo promjene dana ili sata putovanja zbog
    promjene reda letenja ili zbog nastupanja nepredviđenih
    okolnosti, pravo promjene smjera putovanja ukoliko se
    promijene uvjeti za putovanje (promijenjen red letenje, sigurnosna
    situacija u određenoj zemlji, elementarne nepogode
    ili druge situacije na koje Agencija ne može utjecati)
    i to bez naknade štete, a prema važećim propisima u domaćem
    i međunarodnom prometu. Agencija ne odgovara
    za kašnjenje zrakoplova, broda ili vlaka kao ni za promjene
    programa i nastale troškove uvjetovane takvim kašnjenjem.
    U slučaju kašnjenja veznog leta koji utječe na propuštanje
    osnovnog leta je isključivo odgovorna avio kompanija.
    Za bilo kakvu nepravilnost u avio prometu, agencija
    ne može asistirati već putnik sam mora podnijeti prigovor
    direktno na avio kompaniju. Ukoliko se dogodi overbooking
    na letu, putnik je dužan surađivati sa predstavnicima
    avio kompanije te moraju pokušati zajedno naći odgovarajuće
    rješenje jer za takve okolnosti je isključivo odgovorna
    avio kompanija, a ne Agencija. Ako okolnosti na samom
    odredištu onemogućuju smještaj Putnika u rezerviranom
    objektu, Organizator će Putnika smjestiti u drugi objekt
    jednake ili više kategorije od rezerviranoga i na vlastiti trošak.
    Agencija ne preuzima odgovornost za promjene radi
    nepredviđenih okolnosti i više sile u toku putovanja. U tom
    slučaju može osigurati usluge s obzirom na danu situaciju.
    Agencija ne odgovara za eventualne pogreške u tisku programa
    u sklopu brošura/kataloga kao i za pogrešne unose
    podataka od strane operatera na web-stranicama.
  2. OSIGURANJE OD ODGOVORNOSTI i JAMČEVINE
    Sukladno Zakonu o pružanju usluga u turizmu, Mondo
    Travel ima kod osiguravajućeg društva Wiener osiguranje,
    Vienna Insurance Group d.d, sklopljen ugovor broj: 1322-
    00041420 za razdoblje 31.07.2018 do 31.07.2019. godine o
    osiguranju od odgovornosti za štetu koju prouzroči putniku
    neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim
    ispunjenjem obveza koje se odnosi na paket-aranžman.
    Mondo travel također ima policu osiguranja od jamčevine,
    sklopljenu kod osiguravajućeg društva Wiener osiguranje,
    Vienna Insurance Group d.d, ugovor broj: 1501-00000740
    za razdoblje 31.07.2018 do 31.07.2019. godine U slučaju
    platne nemogućnosti ili stečaja organizatora putovanja,
    putnici zatečeni na putovanju trebaju na najbrži način kontaktirati
    osiguravatelja Wiener siguranje, Poljička 5, 10000
    Zagreb, tel: 01 7898 518 te navesti adresu ili broj telefona
    gdje ih predstavnik osiguranja može kontaktirati. Ovaj dokument
    vrijedi kao potvrda o osiguranju za slučaj stečaja ili
    platne nemogućnosti organizatora putovanja.
  3. PUTOVANJE U ORGANIZACIJI DRUGIH ORGANIZATORA
    / TUROPERATORA
    Za sve aranžmane gdje je Agencija glavni organizator vrijede
    ovi Opći uvjeti osim u slučaju gdje je MONDO TRAVEL
    posrednik odnosno nije glavni organizator putovanja. Za
    takve aranžmane u Ugovoru će biti naznačen odgovorni
    organizator te se za to putovanje primjenjuju opći uvjeti
    odgovornog organizatora te Agencija ne odgovara za
    provedbu turističkih aranžmana drugih organizatora. Potpisivanjem
    ugovora PUTNIK u cijelosti prihvaća program i
    uvjete putovanja.
  4. PUTNIKOVA PRTLJAGA
    Težina dozvoljene prtljage koja je uključena u cijenu aranžmana
    na zrakoplovnim putovanjima ovisi o avio kompaniji
    te će biti posebno naznačena u završnom pismu. Višak
    prtljage putnik plaća prema važećim cijenama zračnog
    prijevoznika. Djeca bez obzira na dob nemaju pravo na
    besplatan prijevoz prtljage u zračnom prijevozu. Kod prijevoza
    autobusom putnik može ponijeti 2 komada osobne
    prtljage. Putnici su dužni voditi brigu o svojim stvarima, te
    su ih prilikom svakog napuštanja istog dužni ponijeti sa
    sobom. U protivnom, putnici sami snose odgovornost za
    krađu, gubitak ili oštećenje stvari ostavljenih u kabini autobusa
    bez njihovog nadzora. Organizator nije odgovoran
    za uništenu ili izgubljenu prtljagu u prijevoznom sredstvu,
    kao ni za krađu prtljage ili dragocjenosti u hotelu.
  5. ZDRAVSTVENI PROPISI
    Putnik je dužan obavijestiti Mondo travel d.o.o. o svim
    činjenicama u pogledu svog zdravlja, navika i sl., a koje bi
    mogle ugroziti odvijanje putovanja (ako iz zdravstvenih i
    drugih razloga traži određenu vrstu hrane, boluje od kronične
    bolesti, alergija i sl.). U nekim programima navedena
    su posebna pravila za putovanje koja obuhvaćaju obavezno
    cijepljenje i nabavku odgovarajućih dokumenata. Putnik
    je dužan obaviti obavezno cijepljenje kao i posjedovati
    potvrde i dokumente o tome. Preporučujemo uplatu police
    za zdravstveno osiguranje.
  6. PUTNE ISPRAVE
    Putnici su dužni, o vlastitom trošku, pribaviti i posjedovati
    valjane putne isprave za cijelo vrijeme trajanja putovanja.
    Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik isključivo je odgovoran
    za slučaj u kojem nije u mogućnosti ostvariti putovanje
    zbog neposjedovanja valjanih putnih isprava. U tom
    slučaju smatra se da je Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik
    otkazao putovanje, te će se primijeniti točka 9. Općih
    uvjeta.
    U slučaju krađe ili gubitka putnih isprava za vrijeme putovanja
    Putnik će sam snositi troškove pribavljanja novih
    isprava, kao i troškove koji iz toga mogu proizaći. Agencija
    će pomoći putniku u slučaju krađe/gubitka putnih isprava,
    pri tome vodeći računa o normalnom odvijanju Programa
    putovanja. Agecncija neće biti odgovorna za odluke carinskih,
    policijskih i drugih službenih tijela kojima se Putniku
    ne dozvoljava ulazak ili izlazak iz pojedine zemlje te se u
    tom slučaju primjenjuju odredbe Općih uvjeta koje se odnose
    na otkaz i prekid putovanja od strane Ugovaratelja
    putovanja odnosno Putnika. Ako je za pojedino putovanje
    potrebna viza, Agencija može, uz posebnu doplatu, posredovati
    u izdavanju iste, ako je takvu uslugu ugovorio s
    Ugovarateljem putovanja odnosno Putnikom. Agencija ne
    jamči ishođenje vize.
  7. RJEŠAVANJE PRIGOVORA
    Ako su usluge iz programa nepotpuno ili nekvalitetno izvršene,
    putnik može zahtijevati razmjernu odštetu tako da
    priloži pismeni prigovor.
    Postupak u svezi s prigovorom:
  • Odmah, na samome mjestu, putnik reklamira neodgovarajuću
    uslugu kod turističkog pratitelja odnosno predstavnika
    organizatora, a ako ga nema, kod izvršitelja usluga.
    Ukoliko putnik ne podnese prigovor na gore navedeni način,
    a konzumira uslugu, odriče se prava na odštetu. Putnik
    je dužan surađivati s turističkim pratiteljem ili s predstavnikom
    organizatora i izvršiteljem usluga u dobroj namjeri da
    se otklone uzroci prigovora. Ako putnik na samome mjestu
    ne prihvati ponuđeno rješenje prigovora koje odgovara
    uplaćenoj usluzi, organizator neće uvažiti naknadnu putnikovu
    reklamaciju niti na nju odgovoriti. Svaki putnik / nositelj
    ugovora prigovor podnosi zasebno. Agencija neće uzeti
    u razmatranje grupne prigovore. Agencija će riješiti samo
    one prigovore za koje putnik dostavi dokaz da je uputio pismeni
    prigovor davatelju usluge na licu mjesta i da se uzrok
    nije mogao otkloniti na licu mjesta.
    Ako uzrok prigovoru ne bi bio otklonjen, putnik s turističkim
    pratiteljem ili predstavnikom organizatora ili izvršiteljem
    usluga o tome sastavlja pismenu potvrdu u dva
    primjerka koju obojica potpisuju. Putnik zadržava jedan
    primjerak ove potvrde.
    -Najkasnije 8 dana po povratku putnik predaje pismeni
    prigovor u prodajnom mjestu gdje je uplatio aranžman, te
    prilaže pismenu potvrdu koju je potpisao predstavnik i možebitne
    račune za dodatne troškove. Organizator će primiti
    u postupak samo potpuno dokumentirane pritužbe koje
    primi u navedenom roku od 8 dana.
    Organizator je dužan donijeti pismeno rješenje na ovaj
    prigovor u roku od 14 dana po primitku prigovora u prodajnom
    mjestu. Organizator može odgoditi rok rješenja
    pritužbe zbog prikupljanja informacija i provjere navoda
    žalbe kod davaoca usluga najviše za još 14 dana. Organizator
    će rješavati samo one pritužbe kojima se uzrok nije mogao
    otkloniti u mjestu boravka. Dok organizator ne odluči
    o prigovoru putnika, putnik se odriče posredovanja bilo
    koje druge osobe, sudske ustanove ili davanja informacija
    u medije.
    Dok postupak rješenja traje, a ukupno najviše 30 dana nakon
    ulaganja prigovora, putnik se neopozivo odriče posredovanje
    bilo koje druge osobe, arbitraže UHPA-e ili druge
    institucije, kao i davanja informacija u medije.
    Isto tako u ovom vremenu putnik se odriče prava na tužbu.
    Najviši iznos nadoknade po prigovoru može doseći iznos
    reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već iskorištene
    usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana. U svim
    aranžmanima gdje Agencija nastupa kao posrednik prodaje
    za provedbu je odgovorna agencija- organizator putovanja.
    U slučaju sklapanja ugovora po “sistemu na neviđeno”
    putnik nema pravo prigovora na smještaj. Putnik i Agencija
    će sporove nastojati razriješiti sporazumno, a u suprotnom
    ugovaraju nadležnost suda u Zagrebu. Mjerodavno pravo
    će biti Hrvatsko pravo.
  1. OBVEZA RAZMATRANJA MOGUĆNOSTI MIRENJA
    U slučaju spornih pitanja koja proizađu iz ili u svezi s Ugovorom,
    njegove ugovorne strane se obvezuju najprije razmotriti
    mogućnost rješavanja tih spornih pitanja mirnim
    putem u neposrednom kontaktu. U svakom slučaju, može
    se podnijeti i prijedlog za mirenje Centru za mirenje Hrvatske
    gospodarske komore, Rooseveltov trg 2, 10000 Zagreb,
    [email protected], www.hgk.hr.
  2. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
    Osobni podaci Putnika koriste se u svrhu realizacije ugovorenog
    putovanja, uključivo i prosljeđivanje osobnih
    podataka trećim osobama u zemlji i inozemstvu, te osiguravateljima
    ukoliko Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik
    ugovara izabrana osiguranja preko Agencije, kao i za daljnju
    međusobnu komunikaciju. Agencija se obvezuje da će
    se dobivenim podacima koristiti samo u svrhu realizacije
    tražene usluge te da neće podatke iznijeti, dati ili prodati
    trećoj osobi. Osobni podaci čuvaju se u bazi podataka, u
    skladu s odlukom Uprave Agencije o načinu prikupljanja,
    obrade i čuvanja osobnih podataka.
  3. ZAVRŠNE ODREDBE
    Ovi opći uvjetu i upute za turističke aranžmane sastavni su
    dio Ugovora kojeg putnik sklapa s Agencijom, odnosno s
    ovlaštenom putničkom agencijom za čije se putovanje
    putnik odlučio. Uplatom akontacije putnik u cijelosti prihvaća
    program i uvjete putovanja te je Ugovor valjan i bez
    potpisa putnika. Ovo izdanje uvjeta putovanja stupa na
    snagu 06 srpnja 2018 te isključuje sva ranija izdanja. Prihvaćanjem
    ugovora i uplatom akontacije, putnik u cijelosti
    prihvaća program i uvjete putovanja.
  4. POKLON BONOVI
    Poklon bon je sredstvo plaćanja u papirnatom obliku,
    numeriran je jedinstvenim brojem prilikom izdavanja. Izdavatelj
    ga izdaje uz uplatu sredstava koju vrši i čiju visinu
    određuje Korisnik. Poklon bon moguće je iskoristiti za putovanje
    po izboru iz ponude agencije Mondo travel d.o.o.
    Iznos na poklon bonu važeći je do datuma istaknutog na
    poklon bonu, nakon isteka roka iznos na poklon bonu
    nije moguće iskoristiti. Nije moguća isplata već uplaćenog
    novčanog iznosa na poklon bonu. Korisnik uplatom iznosa
    prihvaća Opće uvjete poslovanja s poklon bonom te se
    smatra da je s istima upoznat.
    U Zagrebu, travanj 2019.
    ID: HR-AB-01-080093516
    VODITELJ POSLOVANJA:
    Tanja Pilat, Nikole Tesle 14, 10 000 Zagreb,
    email: [email protected], Tel: 01/46 12 164