KONTAKT

Kontakt

Putnička agencija DOLIA TRAVEL Preradovićeva 9
10000 Zagreb
Telefon: 01 5555 872, 01 5555 873Fax: 01 5555 871
El. adresa:
[email protected]
Radno vrijeme:
Radnim danom od 09 do 19 sati
Subotom 10-13 sati

Kontakt

Dom Dolia d.o.o.

OIB 35099310189

ID KOD: HR-AB-01-0802921

Poslovna banka

Zagrebačka banka d.d.

IBAN     HR8323600001101846999

Kako rezervirati

Način rezervacije

Kada pronađete Vama odgovarajuću ponudu kliknite ikonu Upiti i rezervacije, te ispunite tražene podatke. Korak po korak slijedite daljnje upute i na taj način možete postaviti upit.

Samim time što ste uputili upit Vaše putovanje nije i konačno rezervirano.

Ubrzo po primitku Vašeg upita naš djelatnik će Vam elektronskom poštom poslati ponudu s dodatnim detaljima i konačnom cijenom. Ako ste zadovoljni ponudom molimo Vas da je potvrdite e-mailom.

Uvjeti plaćanja

Nakon što zaprimimo potvrdu na upućenu ponudu , kontaktirati će Vas naš djelatnik i dogovoriti način plaćanja (broj kreditne kartice Diners, American Express, Eurocard, Visa). Za plaćanje vrijede slijedeća pravila kataloške prodaje.

Prilikom rezervacije potrebno je uplatiti 30% od ukupne cijene aranžmana, a 14 dana prije odlaska na putovanje ostatak.

U trenutku kada od banke dobijemo autorizaciju za Vaše plaćanje rezervacija postaje fiksna, a obavijest o potvrdi rezervacije dobit ćete e-mailom. Isti dan bit će Vam na kućnu adresu poslan račun i potvrda o uplati.

Također je moguće napraviti rezervaciju aranžmana telefonom na broj (tel 01/ 5555 872 ili 01/ 5555 873).

U nekim situacijama neće biti moguće odmah potvrditi rezervaciju nakon što su nam odobrili autorizaciju za Vašu kreditnu karticu, ali ćete i o tome biti obaviješteni od strane našeg djelatnika. To su situacije kada mi moramo uputiti upit hotelu, prijevozniku ili drugom davatelju usluga. U tom slučaju potrebno je uplatiti 10% od cijene aranžmana. O konačnoj fiksnoj potvrdi rezervacije dužni smo Vas obavijestiti najkasnije u roku od 48 sati. U slučaju da upit ne bude pozitivno riješen vraća Vam se novac.

Načini plaćanja

Plaćanje gotovinom

Gosti iz Hrvatske mogu svoje rezervacije platiti osobno gotovinom u našoj poslovnici Preradovićeva 9 Zagreb ili putem opće uplatnice na naš žiro-račun.

Plaćanje čekovima građana i kreditnim karticama American Express, Diners, Visa, Mastercard

Sve rezervacije se mogu platiti osobno u našoj poslovnici Preradovićeva 9 u Zagrebu. Nudimo plaćanje čekovima građana do osam rata, kreditnim karticama, Mastercard (jednokratno), te American Express i Diners do 6 obroka bez kamata. Kreditnu karticu teretimo za iznos izražen u kunama po prodajnom tečaju za devize Zagrebačke banke na dan terećenja kartice.

Gosti iz inozemstva svoje rezervacije mogu platiti bankovnim transferom na naš račun.

Zagrebačka banka

Broj računa 2360000-1101846999
IBAN     HR8323600001101846999

Preuzimanje putne dokumentacije

U slučaju da je od trenutka rezervacije do odlaska na put ostalo više od 14 dana, putnu dokumentaciju šaljemo Vam poštom na kućnu adresu.

U primjeru da putujete avionom iz Ljubljane dobiti ćete 3 dana prije odlaska na putovanje e-mailom ili poštom obavijest o odlasku, gdje će biti navedeni svi potrebni podaci , te detalji o putovanju. Avio karte u ovom slučaju preuzimate kod predstavnika organizatora putovanja najkasnije 2 sata prije odlaska na put.

U slučaju da putujete iz drugih inozemnih destinacija, a da na vrijeme nisu pristigli putni dokumenti dobit ćete potvrdu rezervacije koju izdaje organizator putovanja, a originalnu putnu dokumentaciju (voucher, avio karte.) u tom slučaju podižete 2 sata prije putovanja u zračnoj luci na šalteru organizatora putovanja.

Za sve dodatne informacije s veseljem očekujemo Vaš poziv na naš broj (tel.: 01/ 5555 872 ili 01/ 5555 873 ).